Monday 6 October 2008

EU Youth Policies. http://ec.europa.eu/youth/youth-policies/doc1220_en.htm


IP/08/1383
Briselē, 2008. gada 22. septembrī

Stratēģiskas iespējas Eiropas jauniešiem – ES mēroga publiska apspriešanās par jaunatnes politikas nākotni

Šodien Eiropas Komisija tiešsaistē sāk publisku apspriešanos par to, kādai jābūt ES jaunatnes politikai nākotnē. Šogad tiek atzīmēta ES jaunatnes politikas 20. gadadiena, un šī apspriešanās palīdzēs Komisijai novērtēt, kādi bijuši sadarbības rezultāti jaunatnes politikas jomā Eiropā kopš 2000. gada. Tādējādi turpmākajos mēnešos tiks noteikti arī jauni mērķi nākamajai desmitgadei.
Apspriešanās mērķauditorija ir jauniešu nākotnē ieinteresētas privātpersonas un organizācijas 27 ES dalībvalstīs, citās šīs programmas dalībvalstīs – Norvēģijā, Īslandē, Lihtenšteinā, kandidātvalstīs – Turcijā, Horvātijā, kā arī Bijušajā Dienvidslāvijas Maķedonijas Republikā.

Apspriešanās tīmekļa vietnē:
http://ec.europa.eu/youth/youth-policies/doc1220_en.htm notiks līdz 25. novembrim.


____________________________________


Opciones estratégicas para los jóvenes europeos: una consulta pública a escala de la UE sobre el futuro de la política de la juventud

La Comisión Europea pone en marcha hoy una consulta pública en línea sobre la orientación que debe seguir la política de la juventud en el futuro. Este año, la política de la juventud de la UE celebra su vigésimo aniversario, y esta consulta ayudará a la Comisión a evaluar los resultados de la cooperación europea en materia de política de la juventud desde 2000. En los próximos meses, también permitirá definir nuevos objetivos para la próxima década.
La consulta se dirige a los particulares y las organizaciones interesados en el futuro de los jóvenes en la EU 27, así como en otros países que participan en el programa –Noruega, Islandia, Liechtenstein–, los países candidatos –Turquía y Croacia– y la Antigua República Yugoslava de Macedonia.

La consulta estará disponible en
http://ec.europa.eu/youth/youth-policies/doc1220_en.htm y permanecerá abierta hasta el 25 de noviembre.
Los resultados de la consulta se publicarán en http://ec.europa.eu/youth

No comments: